Solicită Ofertă Personalizată!
7 în stoc
0733 035 004
0733 035 001
simprocom@simprocom.ro
7 în stoc
Produsul poate fi achizitionat prin urmatoarele modalitati:
![]() |
154.02 Lei x 24 rate |
Motocoasa STIHL FS 235 este o motocoasa puternica de generatie noua, robusta si foarte ergonomica. Mecanismul ErgoStart impreuna cu procedura simplificata de pornire, fac aceasta motocoasa extrem de facil de pornit. Antrenata de un motor puternic cu tehnologie Stihl 2-Mix, aceasta motocoasa este ideala pentru cosirea intensiva.
Motocoasa STIHL FS 235 are o structura robusta si procedura de aprindere consolidata si este prevazuta cu sistem anti-vibratii cu 1 punct, motor 2-MIX, maner multifunctional, maner circular si curea de umar pentru usurinta in utilizare.
Echipare standard
Motor STIHL 2-MIX
Motor în 2 timpi cu sarcină stratificată. Se creează un strat de aer fără combustibil între sarcina arsă din camera de ardere și încărcătura proaspătă din carter, reducând cantitatea de combustibil pierdută în timpul ciclului de încărcare. Acest lucru are ca rezultat mai multă putere cu o greutate mai mică, un consum de combustibil cu până la 20% mai mic decât motoarele obișnuite în 2 timpi și emisii de evacuare semnificativ reduse.
Mâner de control multifuncțional
Control ușor și confortabil, acţionat cu degetul mare, înseamnă că mâna operatorului nu părăsește niciodată mânerul.
Mâner pentru biciclete
Când este utilizat împreună cu un ham, mânerul bicicletei permite o acțiune lină de cosire. Mânerul bicicletei permite ghidarea cu ușurință a mașinii, făcându-l ideal pentru lucrul pe suprafețe mari și reducând astfel oboseala.
Sistem anti-vibrații
Vibrațiile intense la mânerele sculelor electrice pot duce la efecte pe termen lung asupra vaselor de sânge din mâini și brațe. Prin urmare, STIHL a dezvoltat un sistem anti-vibrații eficient prin care oscilațiile de la motorul mașinii sunt amortizate, ceea ce reduce semnificativ vibrațiile la mânere.
Compensator
Acest controler din carburator previne îmbogățirea amestecului combustibil-aer pe măsură ce filtrul de aer se înfundă. Cantitatea corectă de combustibil este livrată la carburator în funcție de cantitatea de aer care trece prin filtrul de aer. Acest lucru menține constant raportul combustibil/aer din amestecul de ardere și, prin urmare, și puterea motorului. Filtrul nu trebuie curățat până nu apare o scădere apreciabilă a puterii.
Sistem de decompresie
Supapa de decompresie permite o parte din presiunea de compresie din cilindru să scape, astfel încât este nevoie de mai puțină forță asupra cablului de pornire.
Niciun cont încă?
Creați un cont