INFORMAȚII DE RETURNARE

Conform Ordonanței de Urgență nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, vă prezentăm politica SIMPROCOM privind returnarea produselor:

Unele produse au o politică de retur specifică, motiv pentru care vă recomandăm să citiți condițiile de mai jos cu atenție. Serviciul de 15 zile drept de retur nu afectează în niciun fel drepturile legale de retur în 14 zile pentru comerț la distanță.

Vanzatorul nu poate fi facut responsabil pentru daune de orice fel pe care Clientul sau oricare terta parte le poate suferi, ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricareia dintre obligatiile care ii revin conform Comenzii sau pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor dupa livrare, in special pentru pierderea acestora.

CONDIȚII GENERALE PRIVIND RETURUL PRODUSELOR

Pentru a se returna un produs, este obligatoriu ca SIMPROCOM SRL să fie notificat de către Client în termen de 48 ore de la data receptionarii produselor prin formularul de retur afisat pe site.

Pentru produsele returnate – coletul de retur va fi expediat la adresa societăţii din str.Calea Moldovei nr.9, loc.Bistrita, jud.Bistrita-Nasaud, cod.420061 tel. 0733 035 008

Clientul poate expedia prin orice firma de curier coletul (GLS, FAN CURIER , DRAGON STAR, CARGUS ETC) , NU se accepta retur prin posta !

Cheltuielile de retur sunt suportate de  catre client.

Restituirea contravalorii produsului se face in 14 zile calendaristice de la receptia returului in firma si verificarea integritatii acestuia.
În cazul în care produsul se returnează la showroom, iar modalitatea de plată a fost prin transfer bancar, returul banilor se face tot prin transfer bancar, nu în numerar la casierie.

  1. Nu ne asumam raspunderea pentru transportul si manipularea produselor efectuate de catre client si avem dreptul de a refuza returnarea produselor care prezinta deteriorari cauzate de transportul si manipularea efectuate de catre client.
  2. Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost trimise către Cumpărător.
    Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice sau produsele cărora le lipsesc accesorii.
    Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, cu certificatul de garanție în original și cu toate documentele care au fost livrate împreună cu produsul.
  3. Dacă produsul a fost însoțit de eventuale cadouri sau bonusuri acestea trebuie returnate.
  4. Dacă s-au cumpărat mai multe produse de același fel și se dorește returnarea tuturor Cumpărătorul trebuie să se asigure că doar unul singur a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă dacă sunt sigilate.
  5. Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însoțit de accesoriile / cadourile cu care a fost livrat. În cazul consumabilelor de orice fel, produsul se acceptă doar dacă este sigilat. În caz contrar se scade valoarea consumabilelor desigilate din valoarea totală.
    Vă rugăm să nu lipiți etichete pe ambalajul original al produsului.
  6. RETURUL PIESELOR DE SCHIMB, ACCESORIILOR, CONSUMABILELOR SI COMENZILOR SPECIALE, NU ESTE ACCEPTAT !Acest lucru va fi comunicat telefonic sau scris clientului.In cazul pieselor de schimb, accesorii, consumabile, clientul este apelat si intrebat informatii despre utilajul pentru care doreste unul din aceste produse, pentru a ne asigura ca, produsele sunt compatibile cu utilajul/cerintele clientului.In cazul in care nu se potrivesc, iar cleintul totusi doreste sa  comande produsele, acestea nu se mai accepta retur! 
  7. Pentru comenzi speciale se percepe avans in cuantum de 25-35-50% din valoare produselor.Daca CUMPARATORUL se razgandeste si doreste sa renunte la comanda, avansul nu se restituie.
  8. Nu se va accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de catre client.

În cazul în care cumpărătorul realizează că produsul achiziționat nu este ceea ce și-a dorit, acesta are posibilitatea de a returna produsul respectiv optând pentru una din variante:

    1. returnarea banilor în contul bancar personal in cazul platii prin ramburs; returnarea banilor pe cardul de pe care s-a facut plata in cazul platii online prin card bancar

    1. inlocuirea produsului cu un altul (in limita stocului disponibil la momentul primirii de către magazin a coletului), contravaloarea acestuia fiind reglată in functie de caz.
      Va rugam sa verificatii integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Fan Courier sau Cargus, etc. in prezenta curierului si sa cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
      Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur taxa de transport achitata la livrare nu se restituie.
      In cazul unui retur acceptat, clientul poate opta pentru achizitionarea altui produs, cu plata diferentei sau pentru rambursarea contravalorii produsului in contul bancar. Se va restitui contravaloarea produsului mai putin costul de transport al produsului (Cumparatorul va suporta transportul tur-retur al prousului).

Daca ati beneficiat de o promotie sau transport gratuit, se va restitui contravaloarea produsului mai putin costul de trasnport tur-retur.

Formular retur