Termeni si conditii 

I. CONDITII GENERALE 

www.simprocom.ro este un magazin virtual detinut de societatea S.C. Simprocom S.R.L. cu sediul in Bistrita, str. Calea Moldovei, nr. 9 si cod unic de inregistrare fiscala 4909918 inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J06/985/1993

Utilizarea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor si constituie contract valabil intre SC Simprocom SRL si orice persoana fizica sau juridica ce foloseste site-ul www.simprocom.ro

Contractul are valabilitate atata timp cat persoana este logata sau inregistrata pe site-ul www.simprocom.ro. Oricare dintre parti poate renunta unilateral la contract, doar dupa indeplinirea tuturor obligatiilor de plata, daca acestea exista, sau daca nu exista, doar printr-o simpla notificare.

II. INFORMATII COMAPNIE

Denumire societate: S.C. Simprocom S.R.L.
Informatii Fiscale: Reg. com. J06/985/1993, CIF: RO 4909918
Adresa sediu social: Bistrita, Str. Calea Moldovei, nr 9/11

III. DREPTUL DE AUTOR 

SC Simprocom SRL este proprietarul site-ului  www.simprocom.ro, iar intregul continut, incepand de la numele site-ului, logo, programe, texte, etc, este aparat de legile privind drepturile de autor si proprietate intelectuala. Fara un acord scris din partea proprietarului acestui site folosirea intregului continut sau a unor elemente din el se pedepseste in conformitate cu legile in vigoare.

IV. COMUNICAREA 

Pentru o buna comunicare intre site si orice potential client dorim ca datele furnizate de acesta din urma sa fie reale si corecte.Folosirea de date false si a oricarei informatie falsa atrage dupa sine denuntarea acestuia catre organele de politie.

V. CONFIDENTIALITATEA SI SECURITATEA DATELOR 

SC Simprocom SRL foloseste datele personale doar pentru a va permite sa utilizati partial sau intregul site www.simprocom.ro in conditii optime, respectand legile privind confidentialitatea datelor.

Conform cerintelor legii nr. 677/2001 pentru protectia datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date,modificata si completata si a legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice SC Simprocom SRL ca proprietar al magazinului virtual www.simprocom.ro are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopuri specificate datele personale pe care ni le furnizati despre dvs, un membru al familiei dvs. sau o alta persoana.

Scopul colectarii datelor este pentru o buna derulare a activitatii pe site incepand de la accesul pe site si pana la finalizarea unei comenzi.Conform legii nr. 677/2001 beneficiezi de dreptul de acces,de interventie asupra datelor,dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei.Totodata aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea acestora .Pentru exercitarea acestor drepturi va rugam sa trimiteti un e-mail la office@simprocom.ro sau o cerere scrisa datata si semnata insotita de o copie a actului dvs  de identitate la adresa: SC Simprocom SRL.

Daca anumite date ale dvs. sunt incorecte va rugam sa ne comunicati cat mai curand posibil pentru a face corecturile necesare.

VII. RESPONSABILITATEA PRIVIND SITE-UL 

Pentru eventualele greseli de informare privind produsul, tiparire, afisare, imagini, simboluri, dimensiuni, informatii introduse gresit, sau orice alt continut al site-ului, firma SC Simprocom SRL nu-si asuma responsabilitatea.

Actualizarea preturilor si produselor se face prin import automat sau manual asadar pot exista erori umane sau digitale pentru care nu ne asumam raspunderea. In cazul in care pretul unui produs este gresit, cumparatorul va fi anuntat telefonic. 

Orice comanda plasata pe site nu este ferma, doar dupa confirmarea telefonica din partea unui reprezentant de vanzari. 

Orice comanda plasata pe site nu reprezinta obligatie de livrare decat dupa confirmarea telefonica din partea unui reprezentant de vanzari.Ne asumam dreptul de a anula comanda, daca clientul nu raspunde la telefon in termen de o zi lucratoare de la plasarea comenzii.

Ne asumam dreptul de a anula o comanda daca pretul afisat este gresit, in urma actualizariilor. 

La produsele cu plata card sau transfer bancar, va sugeram sa sunati la: 0733035001 pentru confirmarea stocului si pretului, inainte de a efectua plata.

VII. GARANTIA PRODUSELOR 

Produsele prezentate si comercializate de www.simprocom.ro sunt noi.ambalate de producator, insotite de instructiuni de folosire si certificate de garantie emise de producatori sau distribuitori, in conformitate cu OG 21/1992. Termenele de garantie pot varia in functie de fiecare produs in parte.

Returul unui produs defect se face doar cu notificare in scris, folosind formularul de retur sau prezentandu-va la sediul societatii cu produsul respectiv. Returul se face in termen de 48 h de la primirea produsului.

Daca produsul trimis are ca si defecte urme de folosire incorecta, nerespectare a instructiunilor de folosire sau defecte fizice (crapaturi, loviri, ciobiri, patrundere de lichide in partile electrice, interventie electrica sau mecanica neautorizata, intretinere necorespunzatoare conform instructiunilor de utilizare), in aceste conditii produsul se poate repara, costurile fiind suportate de catre cumparator, fara a face obiectul garantiei.

Produsele vandute pot fi montate si probate de Simprocom la cererea clientului astfel incat cumparatorul sa nu intampine probleme de nefunctionare a produsului.

Plata returului si a transportului produsului defect revine in sarcina firmei SC Simprocom SRL, daca in urma constatarii in service s-a depistat ca este caz de garantie. Expedierea se face doar prin URGENT CURIER sau prin o alta firma de curierat indicata de SC Simprocom SRL, acest lucru specificandu-se inainte de a comanda produsul. Solutionarea cazului se face in maxim 30 de zile calendaristice de la returnarea produsului defect.

La piesele de schimb sau kiturile ce contin piese de schimb, nu se ofera garantie daca nu sunt montate in service ul nostru si sunt nereturnabile.

VIII. RETURNAREA PRODUSELOR 

Conform Ordonanței de Urgență nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, vă prezentăm politica SIMPROCOM privind returnarea produselor:

Unele produse au o politică de retur specifică, motiv pentru care vă recomandăm să citiți condițiile de mai jos cu atenție.

Vanzatorul nu poate fi facut responsabil pentru daune de orice fel pe care Clientul sau oricare terta parte le poate suferi, ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricareia dintre obligatiile care ii revin conform Comenzii sau pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor dupa livrare, in special pentru pierderea acestora.

CONDIȚII GENERALE PRIVIND RETURUL PRODUSELOR

Pentru a se returna un produs, este obligatoriu ca SIMPROCOM SRL să fie notificat de către Client în termen de 48 ore de la data receptionarii produselor prin formularul de retur afisat pe site. (vezi sectiunea de retur) 

Pentru produsele returnate – coletul de retur va fi expediat la adresa societăţii din str.Calea Moldovei nr.9, loc.Bistrita, jud.Bistrita-Nasaud, cod.420061 tel. 0733 035 001

Clientul poate expedia prin orice firma de curier coletul (GLS, FAN CURIER , DRAGON STAR, CARGUS ETC) , NU se accepta retur prin posta !

Cheltuielile de retur sunt suportate de  catre client.

Restituirea contravalorii produsului se face in 14 zile calendaristice de la receptia returului in firma si verificarea integritatii acestuia.
În cazul în care produsul se returnează la showroom, iar modalitatea de plată a fost prin transfer bancar, returul banilor se face tot prin transfer bancar, nu în numerar la casierie.

  1. Nu ne asumam raspunderea pentru transportul si manipularea produselor efectuate de catre client si avem dreptul de a refuza returnarea produselor care prezinta deteriorari cauzate de transportul si manipularea efectuate de catre client.
  2. Produsele trebuie să fie în aceeași stare în care au fost trimise către Cumpărător.
    Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice sau produsele cărora le lipsesc accesorii.
    Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, cu certificatul de garanție în original și cu toate documentele care au fost livrate împreună cu produsul.
  3. Dacă produsul a fost însoțit de eventuale cadouri sau bonusuri acestea trebuie returnate.
  4. Dacă s-au cumpărat mai multe produse de același fel și se dorește returnarea tuturor Cumpărătorul trebuie să se asigure că doar unul singur a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă dacă sunt sigilate.
  5. Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însoțit de accesoriile / cadourile cu care a fost livrat. În cazul consumabilelor de orice fel, produsul se acceptă doar dacă este sigilat. În caz contrar se scade valoarea consumabilelor desigilate din valoarea totală.
    Vă rugăm să nu lipiți etichete pe ambalajul original al produsului.
  6. RETURUL PIESELOR DE SCHIMB, ACCESORIILOR, CONSUMABILELOR SI COMENZILOR SPECIALE, NU ESTE ACCEPTAT !Acest lucru va fi comunicat telefonic sau scris clientului.In cazul pieselor de schimb, accesorii, consumabile, clientul este apelat si intrebat informatii despre utilajul pentru care doreste unul din aceste produse, pentru a ne asigura ca, produsele sunt compatibile cu utilajul/cerintele clientului.In cazul in care nu se potrivesc, iar cleintul totusi doreste sa  comande produsele, acestea nu se mai accepta retur! 
  7. Pentru comenzi speciale se percepe avans in cuantum de 25-35-50% din valoare produselor.Daca CUMPARATORUL se razgandeste si doreste sa renunte la comanda, avansul nu se restituie.
  8. Pentru comenzi ce depasesc 2000 lei ne asumam dreptul dea percepe avans.
  9. Nu se va accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de catre client.

În cazul în care cumpărătorul realizează că produsul achiziționat nu este ceea ce și-a dorit, acesta are posibilitatea de a returna produsul respectiv optând pentru una din variante:

  • returnarea banilor în contul bancar personal in cazul platii prin ramburs; returnarea banilor pe cardul de pe care s-a facut plata in cazul platii online prin card bancar
  • inlocuirea produsului cu un altul (in limita stocului disponibil la momentul primirii de către magazin a coletului), contravaloarea acestuia fiind reglată in functie de caz.

Va rugam sa verificatii integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Fan Courier sau Cargus, etc. in prezenta curierului si sa cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur taxa de transport achitata la livrare nu se restituie.
In cazul unui retur acceptat, clientul poate opta pentru achizitionarea altui produs, cu plata diferentei sau pentru rambursarea contravalorii produsului in contul bancar. Se va restitui contravaloarea produsului mai putin costul de transport al produsului (Cumparatorul va suporta transportul tur-retur al prousului).

  • Daca ati beneficiat de o promotie sau transport gratuit, se va restitui contravaloarea produsului mai putin costul de trasnport tur-retur.
  1.  

IX.PLATA SI LIVRARE 

simprocom.ro vă pune la dispoziție următoarele posibilități de plată:

1) Plata la ridicarea produsului din showroom

Aveți posibilitatea să plătiți integral produsul la ridicarea acestuia din magazinele noastre. 

 

2) Ramburs, la primirea coletului

Platiti produsul atunci cand acesta va este adus acasa de catre curier. Veti primi o chintanta care confirma plata dvs.

Comenzile speciale necesita plata in avans.

3) Plata prin transfer bancar (O.P.)

Aveti posibilitatea de a plati produsele prin transfer bancar. Va rugam sa folositi ID-ul comenzii ca referință de plată. Comanda nu va fi livrată până când fondurile nu vor fi vărsate în contul nostru. Livrarea comenzii se poate face dupa ce vom primi confirmarea platii.

Dovada platii se va expedia obligatoriu pe adresa de email : receptie@simprocom.ro sau pe whatsapp la nr. 0733 035 001

4) Plata directa cu cardul on-line

Acum este mult mai simplu, puteti platii direct cu cardul dvs: Visa, Master Card sau Maestro.

 

Livrarea produselor

simprocom.ro vă pune la dispoziție următoarele posibilități de livrare:

1) Ridicare din magazin (fara taxe de transport) :

MAGAZINE

*Calea Moldovei nr 15, Bistrita

*Piata Decebal, Bistrita

*Prundu Bargaului, nr. 966

*Şieu, nr. 264

*Ilva Mare, nr. 366

SERVICE – DEPOZIT

*Calea Moldovei nr 9, Bistrita

2) Livrarea se face numai pe teritoriul României, prin intermediul firmelor de curierat rapid.

ex:  GLS, DRAGON STAR, PALLEX 

Termen de livrare aproximativ 2-3 zile lucratoare!

Costuri de livrare

GLS: Costul produselor va fi 25 Lei standard pentru 1 Kg. In functie de categoria produselor care depasesc 1 Kg, costul transportului poate varia de la 30 Lei la 200 Lei. Se percepe cost extra pentru km suplimentari, cost comunicat telefonic.

DRAGON STAR : Costul produselor va fi 25 Lei standard pentru 1 Kg. In functie de categoria produselor care depasesc 1 Kg, costul transportului poate varia de la 30 Lei la 200 Lei. Se percepe cost extra pentru km suplimentari (aproximativ 30 lei), cost comunicat telefonic.

PALLEX : Costul produselor paletizate va fi comunicat ulterior, telefonic.

Art. 1665 din codul civil

(1) Vânzarea este anulabilă atunci când preţul este stabilit fără intenţia de a fi plătit.

(2) De asemenea, dacă prin lege nu se prevede altfel, vânzarea este anulabilă când preţul este într-atât de disproporţionat faţă de valoarea bunului, încât este evident că părţile nu au dorit să consimtă la o vânzare.

Orice comanda plasata pe site nu este ferma, doar dupa confirmarea telefonica din partea unui reprezentant de vanzari. 

Orice comanda plasata pe site nu reprezinta obligatie de livrare decat dupa confirmarea telefonica din partea unui reprezentant de vanzari.Ne asumam dreptul de a anula comanda, daca clientul nu raspunde la telefon in termen de o zi lucratoare de la plasarea comenzii.

Ne asumam dreptul de a anula o comanda daca pretul afisat este gresit, in urma actualizariilor. 

La produsele cu plata card sau transfer bancar, va sugeram sa sunati la: 0733035001 pentru confirmarea stocului si pretului, inainte de a efectua plata.

X. LITIGII 

In cazul  unor neintelegeri, probleme, litigii aparute intre cele doua parti client – furnizor acestea se vor solutiona pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil,solutionarea revine  instantelor de judecata competente din Bistrita,in conformitate cu legile romane in vigoare.

X. FORTA MAJORA 

Nici una dintre partile contractante nu raspunde de neexecutarea la termen ,total sau partial a oricarei obligatii care-i revine in baza contractului,daca neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a obligatiei a fost cauzata de forta majora.Partea care invoca forta majora este obligata sa notifice celeilalte parti in termen de 3 zile producerea evenimentului  si sa ia toate masurile posibile pentru a limita consecintele.

Daca in termen de 30 de zile evenimentul respectiv nu inceteaza,partile au dreptul sa-si notifice incetarea de drept a contractului fara ca una dintre parti sa pretinda daune interese.

Forta majora invocata si probata de una dintre parti in conditiile legii,exonereaza partile de obligatii doar pe perioada evenimentului.